goudengids.be krijgt internationale prijs van Google

goudengids.be krijgt award voor sterkst groeiend klantenbestand op vlak van online advertenties in Europa, het Midden-Oosten en Afrika

goudengids.be heeft het sterkst groeiend klantenbestand op vlak van online advertenties en werd daarvoor beloond door Google. In minder dan een jaar tijd is het cliënteel van goudengids.be toegenomen met maar liefst 2.041 online adverteerders. Het kreeg dan ook de award voor sterkste stijger tijdens de uitreiking van de “Google Premier SMB Partner Awards” op een grootse conferentie in Londen.

Sinds oktober 2011 behoort goudengids.be tot de groep van “Google AdWords Premium Partners”. Zij ontwikkelen, beheren en optimaliseren Google AdWords-campagnes1 voor bedrijven via onder meer search engine optimization, budgetbeheer en resultaatmetingen.

Laurent Lejeune, communicatiedirecteur van goudengids.be, licht toe: “Wij bieden kmo’s de mogelijkheid om hun producten en diensten te promoten bij de 8 miljoen Belgische internetgebruikers die Google elke dag doorzoeken. In 1 jaar tijd hebben maar liefst 7.000 adverteerders een beroep op ons gedaan. En met resultaat: Dankzij onze online dienstverlening zagen zij hun verkoop spectaculair stijgen”.”

Over “Aan Tafel”

In tijden van economische crisis houden kmo’s het moeilijkst stand. In België zoeken vele bedrijven dan ook naar oplossingen om hun klantenbestand te doen groeien en de crisis het hoofd te bieden. Niet alle ondernemingen beschikken over de tijd en expertise om hun producten en diensten op een succesvolle manier te promoten op het internet. Daarom moeten ze kunnen terugvallen op een partner die met kennis van zaken het maximum haalt uit hun publiciteitscampagne en het bedrijf gidst doorheen de digitale wereld.

Een mijlpaal

Deze award is een mijlpaal voor goudengids.be.

“Deze award bevestigt dat Belgische ondernemingen op ons kunnen vertrouwen om hun marktpositie te versterken. Dit doen we niet alleen door AdWord-campagnes, maar ook door het aanbod van een hele reeks online producten en diensten zoals mobiele bedrijfswebsites en E-commerce”, aldus Laurent Lejeune.

Bron:

1. Met AdWords kunnen bedrijven via gesponsorde links hun producten en diensten online promoten en nieuwe klanten aanwerven.