Hernieuwd partnerschap met UNIZO voor 3 jaar

Begin oktober ondertekende Donat Rétif, CEO van goudengids.be en UNIZO-voorzitter Karel Van Eetvelt de nieuwe samenwerking tussen goudengids.be en UNIZO voor een periode van drie jaar. Concreet houdt de samenwerking in dat goudengids.be onder meer partner was van de “Dag van de Klant”. Een evenement, waarbij zelfstandigen hun klanten in de bloemetjes hebben gezet in heel Vlaanderen (28 sept 2013).

Daarnaast ondersteunt goudengids.be de “UNIZO KMO Contacten” tijdens een 50-tal netwerkmomenten in heel Vlaanderen en Brussel, waarbij meer dan 12.000 KMO-zaakvoerders hun ervaringen uitwisselen.
goudengids.be zal ook op de Vlaamse Startersweek: 4 beursdagen in 4 Vlaamse steden (Leuven, Hasselt, Antwerpen, Gent) voor beginnende ondernemers, present zijn om vakkundig ondersteuning te bieden in het domein van digital marketing.

Over goudengids.be

goudengids.be™, het grootste digitaal bedrijf van België, helpt alle Belgische ondernemers hun zaak te laten groeien. Als veelzijdig digitaal marketingagentschap helpt goudengids.be ondernemers met een aanbod van flexibele en effectieve marketing en communicatie oplossingen, op maat van de noden van de onderneming.

Aanvullende diensten (mobiel, online, print en telefonisch) zorgen er voor dat potentiële klanten snel en gemakkelijk de weg vinden naar relevante bedrijven en dienstverleners in hun buurt.

goudengids.be is eigendom van FCR Media Belgium.

goudengids.be
Uitbreidingstraat 82