Pers statement Truvo Belgium

Truvo Belgium heeft het faillissement ingediend. Truvo Belgium is op de hoogte van de intentie van FCR Media Belgium om een overnamebod van de activiteiten te doen binnen de faillissementsprocedure, van zodra de curator is aangesteld.

Met het bod zouden 310 van de 530 banen gered kunnen worden. De huidige situatie heeft geen enkele impact op de activiteiten en klanten van Truvo Belgium. De diensten naar klanten lopen gewoon verder.

Klanten kunnen voor verdere vragen terecht op de goudengids.be klantendienst via het gebruikelijke klantennummer 078/15.15.25 of via mail op newinfo@goudengids.be en dit van 8.30 uur tot en met 21.00 uur. Truvo Belgium kan u momenteel geen verdere informatie geven, maar komt bij u terug van zodra de curator is aangesteld.

Over goudengids.be

goudengids.be™, het grootste digitaal bedrijf van België, helpt alle Belgische ondernemers hun zaak te laten groeien. Als veelzijdig digitaal marketingagentschap helpt goudengids.be ondernemers met een aanbod van flexibele en effectieve marketing en communicatie oplossingen, op maat van de noden van de onderneming.

Aanvullende diensten (mobiel, online, print en telefonisch) zorgen er voor dat potentiële klanten snel en gemakkelijk de weg vinden naar relevante bedrijven en dienstverleners in hun buurt.

goudengids.be is eigendom van FCR Media Belgium.

goudengids.be
Uitbreidingstraat 82